Ugrás a fő tartalomra

Hogyan fogadtam el magamat?!

Az Én történetem 

Mikor elindítottam a blogom a tervem az volt, hogy a fő téma a Plus size lesz....
Nos ehhez képest még egy ilyen bejegyzésem sincs. Túlságosan magával ragadott a Beauty világa.
Úgyhogy most hiány pótlásként olvassátok az Én történetem.

Mióta az eszemet tudom, nem voltam vékony lány. Amit így visszagondolva egyáltalán nem bánok, de régen nagyon zavart.
Hozzáteszem, hogy általános suliba még vékonyabb voltam, mint most és akkor sokat bántottak ezzel. Most, hogy elfogadtam magam, sokkal de sokkal kevesebb, szinte nulla a negatív vélemények száma.



Na de kezdjük ott, hogy hogy fogadtam el magam?

2018 nyarán édesanyám jelentkezett egy Dundi és Dögös nevezetű szépség versenyre.
Elkísértem a castingra, ahol továbbjutott, engem pedig beválogattak a modellek közé. 
Ez annyit takart, hogy különböző márkák ruháit és ékszereit kellett bemutatni a kifutón.
Egyértelműen egy hatalmas élmény és önbizalom löket volt, és itt határoztam el, hogy nem fogom magam azért kitaszítva érezni, mert a "90-60-90" az ideál.
Hogy meg fogom mutatni a világnak, és bebizonyítom magamnak,  hogy igenis lehet egy telt nő is szép és szexy. Illetve, hogy így is lehet teljes, kiegyensúlyzott, boldog életet élni. 


Aztán jött a Modell tábor szintén a D&D szervezésében.
Itt megmutatták az alapokat, járást, etikettet, és minden fontos dolgot ami a plus size modellkedéshez fontos.
Az utolsó napon volt egy vizsga, a 4 nap anyagából, amit sikeresen letettem, így kaptam egy oklevelet, hogy végzett plus size modell vagyok.
Az 5 nap alatt rengeteg csodálatos és gyönyörű telt nőt ismertem meg, akik közül barátra is találtam.


Ez után döntöttem el, hogy másokat is motiválni fogok, hogy elfogadják önmagukat, és boldogok legyenek úgy ahogy vannak. 
Ekkor indítottam el a blogot, a Youtube csatornát és a tartalom gyártást is Instagramra, illetve ekkor tájt voltak az első együttműködéseim. 
Akkor éreztem úgy, hogy elegendő önbizalmam van, hogy ki tudjam zárni, a negatív véleményeket, de meglepő módon nem volt sok.


Azóta pedig nincs megállás, és szerencsére elég sok visszaigazolást kaptam, hogy jó az amit csinálok, úgyhogy nem is lesz. :p


Úgyhogy én ezt az egészet a D&D-nek köszönhetem. 
Nem tudok elég hálás lenni! 


Remélem tetszett ez a bejegyzés, véleményeket nagyoooooon szívesen olvasnék, akár privát üzenetben, akár itt kommentben. 


Legyen csodálatos szép napotok! 
Puszi :)













Megjegyzések

  1. Örülök, hogy rájöttél, hogy a NŐ nem a méreteitől lesz NŐ! :) Ahogy megismertelek Te igen is nagy betűs, gyönyörű NŐ vagy a javából!! További sok-sok sikert és önbizalmat....élvezd az élet minden apró örömét ! :) Puszi <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Csoda egyenesen Norvegiából

Marina Miracle- Csoda Norvégiából Sziasztok! Igyekszem produktívabb lenni, mind instagram, mind YouTube, mind blog tekintetében, úgyhogy itt is vagyok nektek a héten a második blogposzttal. Ebben a bejegyzésben 3 Marina Miracle terméket szeretnék nektek bemutatni.  Korábban már Instagram poszt formájában meséltem róluk pár szót, de most szeretnék a tapasztalataimról bővebben is beszámolni. Ha érdekel titeket, tartsatok velem! Na de mi is az a Marina Miracle?!   Magát a márkát és a termékeket Marina Elisabeth Engerviknek köszönhetjük, egyenesen Norvégiából. Az alapító hölgynek az volt a célja, hogy megalkossa azt a termékcsaládot, ami nem tartalmaz semmiféle vegyszert, mert köztudott, hogy ezeknek semmiféle jótékony hatásuk nincs a bőrre. Többet ártanak, mint használnak. A Herbal Face Oil, volt a termék amellyel megszületett a csoda, melyet Marina Miracle-nek hívnak. Szerencsére mára már világszerte elterjedt a márka, és sokaknak,(köztük nekem

Camp Offline- Digitális Detox Tábor

Sziasztok! Ma egy nagyszerű nyári programajánlót hozok nektek! Ha van még egy kis szabadidőtök nyárra, vagy esetleg még nincs is programotok, akkor érdemes ezt elolvasnotok. A tábor 2019. Július 17-21-ig fog tartani. Helyszín: Pesttől kb.másfél órára: Üllés, Pusztaszínház Na de mi is az a Camp Offline és a Digitális Detox? A lényeg, hogy 5 napig, telefon és  internet nélkül érezheted nagyon jól magad.  Csak te, a többi  résztvevő és nagyszerű programok, előadások vannak. Lehetőséged van személyesen kapcsolatokat teremteni, melyek sokkal mélyebbek és értékesebbek, mint egy facebookos beszélgetés. Telefonhasználat nélkül észre fogod venni azokat az apró csodákat, és szépségeket, melyeket amúgy nem vennél.  Csak elsuhansz ezek mellet. Nem veszed észre a naplementét, a rád mosolygó embereket, a madarak csiripelését, a csodaszép virágokat. Ezek a dolgok sokkal szebbé tennék minden egyes napodat. Nyisd ki a szemed, tedd félre a telefont, és lásd meg a kis csodákat, melyek nap